Mobilă la comandă.
Ce trebuie să stii înainte să plasezi comanda de mobilă?
Înainte de a plasa comanda de mobilă de la Nani:
- Mobilierul se produce in baza comenzii personalizate şi poate fl ajustat după preferinţele cromatice și după dimensiunile clientului.
- Puteţi comanda seturi intregi sau, la alegere, piese individuale din orice colecţie.
- Să cunoaşteti suprafaia odăii unde este uşa, unde este geamul şi să cunoaşteţi dimensiunile lor.
- Să cunoaşteti unde sunt prizele, intrerupătoarele:
- cât spaţiu există între prize.
- ce inălţime este până la prize.
- ce inăltime este până la întrerupător.
- la ce distanţă este acesta de la uşă.
- Să cunoaşteti cum va fl amplasată mobilă in odaie şi ce piese de mobilier ail dori să achizitionati.
- Să cunoaşteţi ce stil, design și cromatică vă doriti la mobilă.
- Dacă există scară în casă, să furnizaţi detalii despre forma şi dimensiunile acesteia, pentru a asigura accesul mobilierului în odăi.
- La plasarea comenzii, este solicitat un avans de 50 % din preţul total al comenzii.
- Termenul de producere a unei comenzi este între 14 – 30 zile.
- După plasarea comenzii, semnarea contractului şi achitarea avansului, aveţi la dispoziţie 24 de ore pentru a interveni cu modificări la comandă.
Înainte de a instala mobila de la Nani:
- Pentru a nu reţine livrarea mobilierului, comanda trebuie integral achitată.
- Livrarea comenzii va fl planificată fie pentru intervalul 9-13, fie pentru intervalul 13-18 al zilei, iar timpul exact va fl anunţat cu o oră în avans. În cazul întârzierii, rugăm să avizati echipa în avans.
- Să informaţi operatorul nani, dacă există sau nu ascensor marfar în bloc şi să vă asiguraţi că acesta este funcţional și deschis pentru locatari.
- Să informaţi in avans, dacă există restricţii de timp, zgomot, pentru executarea lucrărilor de montare.
- Este recomandabilă prezenţa comandantarului, pentru a indica in ce odăi să fie descărcat şi montat mobilierul.
- Suprafeţele pe care urmează să fie instalat mobilierul trebuie să fie în prealabil curăţite.
- Pentru a nu împiedica accesul montatorilor în încăpere, să fie eliberat spaţiul de mobilierul vechi.
- Dacă nu a fost solicitat în avans serviciul, montatorii nani nu vor demonta și evacua mobilierul vechi al clientului. Pentru a beneficia de acest serviciu, compania trebuie avizată in avans.
- Să verificaţi calitatea lucrărilor și a produselor. În cazul unor neconcordanie, să indicaţi in actul de primire-predare, iar operatorul nani va lua măsurile urgente pentru a soluţiona neconcordanţele.
- Termenul de exploatare a mobilierului, depinde de cum acesta va fl utilizat şi ingrijit. Indicatiile de exploatare vor fl transmise clientului la montaj. In cazul in care nu le-aţi recepţionat de la echipa de montaj, le puteţi solicita de la operatorul nani.